Fortfarande inga bilder

Först och främst vill jag be om ursäkt för att ni fortfarande inte fått se bilder på våra produkter och på oss. Det har inte heller kommit någon uppdatering efter öppet hus som var i lördags. Detta är egentligen inte okej, och jag ber om ursäkt för detta! Till min glädje så kan jag åtminstone tala om att jag just nu sitter och fixar lite med företagets bilder, så snart får ni äntligen se dem!! :D


Imorgon är det åter onsdag och UF lektion. Skillnaden med imorgon är däremot att det efter lektionen bär av till Hovmantorp för att besöka vår rådgivare som bor där. Trevligt!


Slutligen vill jag bara tacka alla som besökte oss under öppet hus, och självklart alla ni som är tappra att läsa här på bloggen! Däremot undrar jag fortfarande hur vi på bästa sätt får fler trogna läsare? Kanske finns det någon som läser detta som skulle vilja ge lite reklam åt oss? exempelvis sin blogg, eller vet ett bra ställe där vi kan marknadsföra oss? Det kan vara allt från julskyltning till marknader och olika tävlingar. Tala bara om var just NI vill se oss, så ska vi därefter kan försöka tillgodose detta efter bästa förmån! :) Vill ni desutom inte kommetnera här på bloggen så är det helt okej att ni mailar oss istället, och likaså är det okej att kommentera som anonym om man tycker att det känns bättre! :)



Ha nu en fortsatt bra kväll i väntan på att jag ska bli klar med redigeringen av bilderna :) // The Necessary UF genom Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0