God jul & gott nytt år!

Som ni säkert lagt märke till så har det blivit dåligt uppdaterat här på sistone. Detta beror på att alla i företaget just nu är ute på en 4 veckors lång APU (praktik) period. Detta gör att företaget nu tagit julledigt, för att åter kunna börja producera i Januari. Dock är det fortfarande två tillfällen som vi kommer att sälja på. Båda är på söndag, och det ena stället vi kommer vara på är på Osby julskyltning och det andra stället är på Moheda julskyltning. Jag hopppas därför att ni tar er tiden att komma förbi oss för att ta er en titt på de få produkter vi fortfarande har kvar. Det är nämnligen inte allt för många necessärer kvar av denna produktionen. Dock kommer det tillverkas nya i vår, men eftersom att det är ganska långt dit så rekomenderar jag er att passa på såhär innan jul, för ni vet vell att en necessär är en perfekt julklapp!?! 
Har vi däremot necessärer och rosetter kvar efter julskytningarna så kommer vi givetvis att fortsätta ta mot beställningar via mail. Det är dock ingen garanti på vilka färger och storlekar det kommer finnas kvar eftersom att det finns en risk för slutförsäljning på söndag.

Kommer jag ihåg att ta med mig kameran på söndag så kommer det förhoppningavis några bilder från julskyltningen. Lyckas jag däremot glömma den hemma så äre det ingen garanti på att det sker någon uppdatering här på bloggen innan skolan börjar igen, eftersom att det inte finns så mycket att skriva om under företagets julledighet.


Jag (Fanny) och de andra medlemmarna i The Necessary UF önskar er härmed en god jul & ett gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0