grafisk profil

Idag är det onsdag och för oss i företaget innebär det att vi har UF lektion. Idag fick vi även en ny uppgift av våra lärare, och den gick ut på att man skulle göra en grafisk profil som ska vara klar nästa vecka. Alla i företaget sitter nu alltså och försöker komma på varsin design, som vi sedan ska sammanställa till det som kommer att bli våran grafiska profil. Jag vet inte hur de andra i företaget har det med sina idéer, men ska jag tala för mig själv så har jag inte någon inspiration till detta idag. Dock är det fortfarande 1.5 timmar kvar av lektionen, så jag hoppas på att jag under den tiden ska hinna får världens idé. Om detta nu inte lyckas, så håller vi tummarna att de andras förslag är bättre än de som jag än så länge kommit på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0